Gå til innhold

Dårlig igjen

Gjest ikke meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest ikke meg selv

Har nå gått på medisiner mot depresjoner i et og et halvt år og følte at ting gikk fint og at medisinen funket.fikk mer ro i meg.Og folk har spurt fler ganger hvordan det har gått med tanke på medisiner ,jeg har svart at nå går det mye bedre og jeg klarer meg bedre enn før.Men nå de siste ukene har jeg ikke hatt det noe bra,føler at medisinene ikke funker ,jeg er deprimert,tankekjøret er i gang igjen og livet føles ikke noe bra.

Men jeg vil ikke si til andre at jeg har "gått tilbake".Ble så sliten nå at jeg latet som jeg hadde influensa for å kunne være borte fra jobb et par dager.Bedre enn ingenting.Vet at jeg ikke får mye forståelse av alle fordi det liksom gikk så veldig bra med meg at de ikke skjønner hvorfor jeg plutselig skulle bli så dårlig igjen.

Har fått høre nå at jeg er så stille,om det er noe galt.men jeg svarer bare at formen ikke har vært helt på topp pga feber og lignende.Føles det er lettere å "lyve",de godtar det svaret mitt bedre enn noe annet.

Har ikke vært i terapi på lenge,siden det gikk så bra.Psykologen min ble funnet død for kort tid tilbake og jeg fikk ikke noe tilbud om noe annet til tross for at jeg var pasient der.Var helt tilfeldig at jeg fikk vite om det.Så har liksom ikke noe "hjelp".Jeg burde vel forøke selv å ta det opp men jeg er redd jeg står uten tilbud og at jeg ikke lenger står oppført.Har heller ingen lege lenger som skulle følge opp medisineringen min da han sluttet.

Men jeg synes det var så rart at jeg ikke ble kontaktet da jeg faktisk var pasient der.Jeg hadde ikke sagt opp plassen min eller noe heller.

Vet det går vel oppover igjen men akkurat nå føles det håpløst...

Ja ja,jeg får vel være sterk og vise at jeg er blid og fornøyd.men søren ikke alltid like lett.Viser det ikke for mine nærmeste engang,ikke kjæresten min heller.

Litt langt innlegg det her men...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314910-d%C3%A5rlig-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...