Gå til innhold

Slutter medisinene å virke?

Anbefalte innlegg

Gjest klokkeline
Skrevet

Etter ei stund? Min kjære lurer på dette, har vel studert meg i en del år. Jeg får nye medisiner, blir bedre og etterhvert verre igjen. Han har visst mistet troen på medisiner i det hele tatt, tror jeg hadde blitt bedre, eller like bra uten.

Hjelp meg med argumenter!!

Videoannonse
Annonse
Gjest klokkeline
Skrevet

Dette kan ikke skyldes svingningene i sykdommen din da? Det at du blir dårligere men frykter at medisinene slutter å virke skyldes en nedtur, mens oppturen som kommer når du begynner på ny medisin skyldes en opptur?

Litt påfallende at jeg blir dårligere etter en stund, det er vel dette han mener.Han mener jeg må kutte dem ut og leve sundt og normalt istedet. Men har jo prøvd dette også og det holdt på å gå litt galt :(

Blir i tvil jeg nå, skal jeg høre på han og kutte ut psykiatrien for ei stund og se? Alarmklokkene ringer ganske kraftig ved å gjøre dette, men jeg er jo syk uansett. Er jo sikker på at det ikke er medisinene som gjør meg syk nå, men det er ikke min mann. Tror han har vrangforestillinger he-he.

Gjest klokkeline
Skrevet

Var det bipolar lidelse du hadde? Da burde du ikke kutte ut medisinene...

Du har rett, bare tullsnakk på meg og kanskje litt sånn nå gir jeg opp-tendenser. Det jeg trenger er vel kanskje mere medisiner, hvis jeg skal være ærlig. Driter i hva min mann måtte si, han er jo verken vårherre, meg eller lege. Har forsøkt fjern-healing, men lurer på når den skal begynne å virke?

Gjest klokkeline
Skrevet

Snakk med legen din du. Fjernhealingens effekt skal du vente lenge på.

Lurer på om den virker feil, føler meg ikke helt bra jeg :=((

Gjest klokkeline
Skrevet

Neisj, fjernhealing virker verken positivt eller negativt. Det er bare hokkus pokkus og pølsevev.

Gå til legen om du føler deg dårlig.

Trenger noe som gjør meg rolig, tenkte healing skulle ta vekk denne uroen som har fulgt meg i snart to måneder. Er det lov å rope?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...