Gå til innhold

muskler

Gjest tequila

Anbefalte innlegg

Gjest tequila

Jeg er 18 år og har i en tid nå slitt med anoreksi,i forbindelse med dette har jeg trent utrolig mye utholdenhet og tatt 100vis av sit-ups hver dag.Nå har jeg lagt på meg bittelitt etter en litt bedre periode med behandling og sånn.

Som følger av treningen har jeg fått en del synlige magemuskler ettersom underhudsfettet på magen omtrent ikke eksisterer,jeg leste ett sted at dette er veldig skadelig-å ha så lav fettprosent,er det det?

En annen ting,det virker som om jeg ikke kan gå opp mer en det jeg har gått opp til nå-og det er ikke mer en ett par-tre kilo,vekta har lixom stoppet,selv om jeg spiser(jeg overspiser jo ikke akkurat da,men litt mer en før),er det fordi jeg trener?(trener 1-2 timer hver dag,gåtur/sykling/jogging).

Ok siste spørsmål,jeg er ikke ute av anoreksien,(ganske langt ifra)men trener litt mindre nå og spiser litt mer en før-men i vinter da jeg spiste sånn ca 2-3000 kcal i uka føltes det nesten som om jeg hadde mer energi en nå,da kunne jeg jogge mange timer hver dag,jeg bare lurer av ren nysgjerrighet-HVORDAN kan kroppen klare det????Jeg vet jo at jeg klarte det,men kan ikke forstå hvordan.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

på liten matmengde vil du være mer våken, faktisk kunne føle mer energ, sove mindre og fungere bedre. Slik vil det være helt til overskuddet faller under en hvis grense. Da vil du føle deg utmattet, sliten, trett og svak.

Mye mat vil gjøre deg søvnig.

http://www.trim.no/kosthold/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...