x-desimeter Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 hei. Har begynt på sinequan, 25 mg kapsler, nå oppe i 100 mg daglig, skal opp i 150 før ny vurdering. Men lurte på om det finnes et synonympreparat ? Blir så mange piller å ta. . 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Det finnes ingen synonympreparat. (Sinequan/doksepin er et gammelt og billig preparat som parasittene/kopiprodusentene ikke kan tjene penger på å lage). 0 Siter
Gjest lithium Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Det finnes ingen synonympreparat. (Sinequan/doksepin er et gammelt og billig preparat som parasittene/kopiprodusentene ikke kan tjene penger på å lage). Kan jeg spørre hvorfor du kaller kopiprodusentene for parasitter, NHD? Jeg skjønner jo at de tjener penger på å produsere noe noen andre har skapt, men det er neppe derfor du kaller dem parasitter. Ren nysjerrighet. 0 Siter
Gjest lektor tørdahl Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Kan jeg spørre hvorfor du kaller kopiprodusentene for parasitter, NHD? Jeg skjønner jo at de tjener penger på å produsere noe noen andre har skapt, men det er neppe derfor du kaller dem parasitter. Ren nysjerrighet. hehe..tror jeg vet svaret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.