Gjest pøhhh Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Se mitt andre svar ang. kombinasjon... Jeg så det svaret. Og jeg sier, som jeg nettopp sa at det er flott for deg. Så lenge en er bevisst på å jobbe sjølv, så kan det vel ikke være noe i veien for å bruke medisiner. Problemet kommer når en tror medisiner kan løse alt. 0 Siter
Helmi Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg så det svaret. Og jeg sier, som jeg nettopp sa at det er flott for deg. Så lenge en er bevisst på å jobbe sjølv, så kan det vel ikke være noe i veien for å bruke medisiner. Problemet kommer når en tror medisiner kan løse alt. ''Problemet kommer når en tror medisiner kan løse alt.'' Er det virkelig noen som tror det? Merkelig... 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg så det svaret. Og jeg sier, som jeg nettopp sa at det er flott for deg. Så lenge en er bevisst på å jobbe sjølv, så kan det vel ikke være noe i veien for å bruke medisiner. Problemet kommer når en tror medisiner kan løse alt. de gjorde det for meg. 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Frisk??? Er det sånn at man alltid blir frisk av antidepressiva? Jeg trodde at det lindret symptomer og bidro til at man kan leve med sykdommen/tilstanden.... men frisk??? - uten å nevne de ubehagelige og tildels farlige bivirkningene denne medisinen kan ha. Hurra! Vidundermiddelet som løfter alle bort fra depresjonens grep er her!!! Dette var enda en av mange underlige uttalelser fra deg som psykiater. Mener å lese han skrev frisk/bedre? Noen blir friske, mens andre blir bedre av AD. Er nå dette så veldig rart da? 0 Siter
Janna Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Mener å lese han skrev frisk/bedre? Noen blir friske, mens andre blir bedre av AD. Er nå dette så veldig rart da? Jepp, for sniken har endret innlegget sitt. I første versjon sto det bare frisk. Så han tok tydeligvis til seg kritikken. Og det er jo bra :-) 0 Siter
Gjest for betaling Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Svaret er gratis :-) Men det burde være betaling her som på de andre DOL. Så får man mer utfyllende svar og er også sikret svar. Og gjerne med vennlig hilsen:0))NHD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.