Gjest Nå er det nok Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Nå er det nok for jeg klarer ikke mer,tror jeg får nervesammenbrudd snart. Hva gjør jeg? Og hva er egentlig et nervesammenbrudd? 0 Siter
frosken Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Ta kontakt med fastlegen eller annen behandler som du måtte kjenne. Er det en psykose du er redd for, eller er du "bare" veldig fortvilet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Ta kontakt med fastlegen eller annen behandler som du måtte kjenne. Er det en psykose du er redd for, eller er du "bare" veldig fortvilet? Men frosken, hva er egentlig et nervesammenbrudd? 0 Siter
frosken Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Men frosken, hva er egentlig et nervesammenbrudd? "Nervesammenbrudd" er ingen diagnose, men en folkelig betegnelse på en situasjon preget av at et menneske f.eks. ikke klarer å forholde seg til sin egen indre smerte. Noen kan reagere med å bli hysteriske, noen kan bli selvdestruktive osv. osv. Da jeg vokste opp, hadde jeg en tante som hadde hatt et såkalt "nervesammenbrudd". For henne innebar det at hun hadde hatt en akutt psykose. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 "Nervesammenbrudd" er ingen diagnose, men en folkelig betegnelse på en situasjon preget av at et menneske f.eks. ikke klarer å forholde seg til sin egen indre smerte. Noen kan reagere med å bli hysteriske, noen kan bli selvdestruktive osv. osv. Da jeg vokste opp, hadde jeg en tante som hadde hatt et såkalt "nervesammenbrudd". For henne innebar det at hun hadde hatt en akutt psykose. Takk ) 0 Siter
Gjest Nå er det nok Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ta kontakt med fastlegen eller annen behandler som du måtte kjenne. Er det en psykose du er redd for, eller er du "bare" veldig fortvilet? Vet ikke hva jeg er redd for men jeg kjenner at psyken og kroppen har fått nok. I går kveld gråt jeg for første gang på over to år,det er vel det at "begeret flyter over",vet ikke hva som kan skje jeg da men frykter det,er svak i kroppen og føler vel jeg er i ferd med å kollapse både fysisk og psykisk. Hjelp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.