gif Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Behandler seier at eg kan maile, men eg lurer eigentleg på kor mykje det er greit å skrive? Har kjensle av at meir enn 1 side og maks 2 er toleransegrense for kva ho orker lese. Nokon andre som mailer? Kor langt skriv de? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ryddighet i oppsettet er minst like viktig som lengden. Akkurat som på DOL :-) 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Er enig med NHD at avsnitt og at det ser ryddig ut er viktigere enn hvor langt det blir. En ting du bør huske på er at mail kan komme bort og havne hos andre enn den du hadde tenkt å sende til. Derfor bør man tenke over hva man skriver i åpne e-poster. 0 Siter
gif Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Er enig med NHD at avsnitt og at det ser ryddig ut er viktigere enn hvor langt det blir. En ting du bør huske på er at mail kan komme bort og havne hos andre enn den du hadde tenkt å sende til. Derfor bør man tenke over hva man skriver i åpne e-poster. Hei og takk for svar Er klar over potensielle sikkerheitsproblem med mailing, bruker derfor gmail e.l. i staden for jobbmail. Trur at det er meir nødvendig å få orden på tankane mine enn å vera paranoid og tru at nokon i google orker lese om det eg tenker. Eg tviler tross alt på at nokon som er betalt for å lese orker/har tid Og, slik sett er nok IP adresser logga her på DOL også. Men å skrive oversikteleg og punktvis går vanlegvis saman med kort og konkret... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.