Gå til innhold

maile behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er enig med NHD at avsnitt og at det ser ryddig ut er viktigere enn hvor langt det blir.

En ting du bør huske på er at mail kan komme bort og havne hos andre enn den du hadde tenkt å sende til. Derfor bør man tenke over hva man skriver i åpne e-poster.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315045-maile-behandler/#findComment-2578386
Del på andre sider

Er enig med NHD at avsnitt og at det ser ryddig ut er viktigere enn hvor langt det blir.

En ting du bør huske på er at mail kan komme bort og havne hos andre enn den du hadde tenkt å sende til. Derfor bør man tenke over hva man skriver i åpne e-poster.

Hei og takk for svar :)

Er klar over potensielle sikkerheitsproblem med mailing, bruker derfor gmail e.l. i staden for jobbmail. Trur at det er meir nødvendig å få orden på tankane mine enn å vera paranoid og tru at nokon i google orker lese om det eg tenker. Eg tviler tross alt på at nokon som er betalt for å lese orker/har tid ;)

Og, slik sett er nok IP adresser logga her på DOL også.

Men å skrive oversikteleg og punktvis går vanlegvis saman med kort og konkret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315045-maile-behandler/#findComment-2578866
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...