Gjest takknemlig foe svar 08 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Jeg går på 20 mg Cisordinol mot tankekjør,, de siste dagene har jeg begynt å høre masse kritiske stemmer i hodet. stemmene kritiserer alt fra naboen til barnestemmer hvis jeg hører det på f.eks butikken. Hva er dette? Hva kan jeg gjøre? det plager meg hele tiden :-( ps. er kvinne på 37 år. 0 Siter
Gjest takknemlig foe svar Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Er jeg psykotisk??? 0 Siter
Gjest takknemlig foe svar Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Syns det kan høres ut som du er litt psykotisk ja, men det har jo ikke jeg kompetanse til å vite noe om... bare tipper... Takk for at du tok deg tid til å svare SMIR :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Dette må du ta opp med behandleren din. Medisindosen må justeres. Det finnes nå spesifikke psykoterapier mot stemmehøring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.