Gjest psykisk_hjelp? Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Vil gjerne få psykisk hjelp uten å må gå gjennom lege, siden jeg kjenner fastlegen min personlig, og jeg tidligere har uttalt meg negativt om personer med psykiske lidelser til han. Sliter etter å komme meg etter vennskap med psykopat. Har vanskelig å stole på folk etter ting som har skjedde mellom meg og denne, samenligner alle med han og tenker på altfor mye på andre folk sine negative sider 0 Siter
Gjest Linhelen Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ring til en psykolog og fortell det du skriver her,da får du sikkert time... 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Er ikke så mange utveier da.... Enten må du altså innrømme til legen din at selv du - av alle - kan ta feil og at psykisk sykdom ikke er så rart likevel. Eller så må du gå til en privatpraktiserende psykolog og betale det det koster der. (=dyrt). 0 Siter
florista Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ring til en psykolog og fortell det du skriver her,da får du sikkert time... Bytt fastlege på www.nav.no 0 Siter
Arden Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hver kommune har et psykisk team hvor du kan ringe selv og få time uten henvisning. Dette er gratis og du får time ganske kjapt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.