Gå til innhold

Noen som skal med 25 kilo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du har vært! Selv står jeg stille, har gjort det i tre uker nå. :-/

Ikke gi opp, snart går vekta nedover igjen.

Selv går det ganske seint nedover, har en del problemer med stoffskiftet. Heldigvis virker det som om jeg endelig har funnet riktig medisinering, så nå går det riktig vei. Energi nivået har også øket noe og det er deilig.

Det gode med det, da, er at det ikke går opp! Sånn tenker i alle fall jeg når det ikke skjer noe i nedadstigende retning - og plutselig "løsner" det igjen.

Stå på!

Jeg nærmer meg jo slutten på mine minus 25, i dag viste vekta en nedgang på 21 kg totalt. Så nå er jeg innenfor normalvektig hva BMI angår, og hadde nå enda den midjen dukket fram igjen, så hadde jeg ansett meg som ferdig.

Men neida, borte er'n. Grrrr. Så vi får se hvor det stopper.

Superflink har du vært, stå på! :-)

Annonse

Ja, nå slenger jeg meg på her også.

Godt ned 0,5 kg siden mandag... Jeg er superfornøyd, men det er ikke sikkert at min vekt stemmer, for jeg har ikke fått kjøpt meg digitalvekt enda......

Dvs. at jeg har gått ut av rekken som overvektig på BMI, men håper jeg kan være her fremdels, ligger helt på grensen, og er absolutt ikke tynn, stor tykk mage og tynne armer og ben.... (ja, det er like lekkert som det høres ut som HAHA)

Glemte å skrive totalt ned 5kg som jeg vet, men jeg veide meg ikke når jeg var på det værste, så jeg tror 8 kg, i alle fall..... (men det er i det siste jeg har gjort noe for det....) I fjor sommer var jeg på mitt tykkeste ever, skal i alle fall ikke tilbake ditt....

Flott at denne tråden følges opp!

Jeg har vært bortreist men er nå tilbake. Uka har vært bra, har gått ned en kilo på disse toukene og er fornøyd med det. det jeg er aller mest fornøyd med er at jeg har fått trent tre ganger på en uke. Både gått tur og aerobic. Veldig fornøyd.

Lykke til alle sammen i uka som kommer så "ses" vi neste torsdag!

Gjest lurerpådetjeg

Jeg hadde også en lang periode som jeg sto stille i sommer, og var ganske fortvilet. Men nå har det løsnet, og det gjør det sikkert for deg og. Lykke til!

Flott at denne tråden følges opp!

Jeg har vært bortreist men er nå tilbake. Uka har vært bra, har gått ned en kilo på disse toukene og er fornøyd med det. det jeg er aller mest fornøyd med er at jeg har fått trent tre ganger på en uke. Både gått tur og aerobic. Veldig fornøyd.

Lykke til alle sammen i uka som kommer så "ses" vi neste torsdag!

Så bra jobba.... Jeg får ikke til å trene i det hele tatt jeg, blir kun ett skippertak i ny og ne, men nå skal jeg ta meg sammen...

Ha en flott uke :-D

Jeg nærmer meg jo slutten på mine minus 25, i dag viste vekta en nedgang på 21 kg totalt. Så nå er jeg innenfor normalvektig hva BMI angår, og hadde nå enda den midjen dukket fram igjen, så hadde jeg ansett meg som ferdig.

Men neida, borte er'n. Grrrr. Så vi får se hvor det stopper.

Superflink har du vært, stå på! :-)

Jeg tror jeg kan se langt etter en flott og smal midje....

Alt samler seg liksom på midten... Grr... Jeg deler den frustrasjonen med deg...

(Men du, det var takket være dette ukesmeny greien at jeg fikk meg ett spark bak, og nå har jeg tatt av totalt 5 kg, siden da :-D Meget stolt)

Annonse

Har gått ned noe over 3 kg på 4 uker. Synes det går seint... men det er vel kanskje det beste. BMI er på 27,5. Skal veie meg i morgen tidlig, er litt spent etter noen småutskeielser og litt mindre trening sist uke. Har en temmelig fysisk aktiv jobb, får håpe at det teller noe :)

Har gått ned noe over 3 kg på 4 uker. Synes det går seint... men det er vel kanskje det beste. BMI er på 27,5. Skal veie meg i morgen tidlig, er litt spent etter noen småutskeielser og litt mindre trening sist uke. Har en temmelig fysisk aktiv jobb, får håpe at det teller noe :)

Heia!

Jeg syns 3 kg på 4 uker, høres ut som sunn nedgang jeg...

Stå på videre!

Lykke, lykke til :-)

Jeg tror jeg kan se langt etter en flott og smal midje....

Alt samler seg liksom på midten... Grr... Jeg deler den frustrasjonen med deg...

(Men du, det var takket være dette ukesmeny greien at jeg fikk meg ett spark bak, og nå har jeg tatt av totalt 5 kg, siden da :-D Meget stolt)

''Men du, det var takket være dette ukesmeny greien at jeg fikk meg ett spark bak, og nå har jeg tatt av totalt 5 kg, siden da''

SÅ BRA!

Jeg har også lært at planlegging lønner seg, altså, særlig i matveien. Utrolig hva man kan spare/forbruke av ubevisste kalorier i løpet av ei uke!

(Hva midje angår - jeg tror det er oppskrytt, jeg.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...