Gå til innhold

Uten en tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott at du har meldt deg på her :-D

Vekt i dagmorges : 70 blank :-DDDDD , men skal få kjøpt meg en tigitalvekt, ikke umulig at jeg faktisk er litt tyngre da, men jeg har i alle fall godt kraftig ned. Ca. 0,5kg fra mandag.....

Bestemte meg for å begynne å veie meg på mandager, men har gått over til fredager igjen....

Fornøyd jeg, håper på å gå ned ca. 0,5 i uka, og i alle fall ikke gå opp.....

Flott helg fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315105-uten-en-tr%C3%A5d/#findComment-2579389
Del på andre sider

Forrige gang jeg rapporterte på Uten-en _tråd-tråden var 5. september, og da veide jeg 67,0 kilo.

Har trent 2-3 ganger i uka, og hatt et gankse ok kosthold disse ukene, tror jeg, Jeg slanker meg ikke, men prøver å passe på hva jeg putter inn imunnen.

Veide meg i dag: 68,9 kilo!!! Har ikke vært over 68 på flere år, tror jeg. Skjønner ikke helt det.... Nå koste vi oss med ostepop og tortillachips i går kveld, så jeg fikk sikkert i meg en god del salt, men likevel.... :-(

Jeg vet at muskler veier mer enn fett, og jeg har fått markert mer muskler etter at jeg begynte å trene styrke for 2 mnd siden, men det skal jo også øke forbrenningen, så det var en liten nedtur, den veiinga i dag ja :-((((((

Har fått bronkitt også, så det frister ikke ut å løpe heller....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315105-uten-en-tr%C3%A5d/#findComment-2580858
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...