Gå til innhold

Kan man bli dårlig av å kutte ut Zyprexa?

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarinnen

Jeg har blitt veldig psykisk dårlig den siste uka nå, og jeg vet ikke om det har sammenheng med at jeg kuttet ut Zyprexa for å se om det var den som ga meg angst

Jeg går på 0,5 mg Zyprexa, kan jeg få abstinenser av å kutte den ut?

Fortsetter under...

På en så liten dose ville jeg blitt overrasket hvis du merket noe. Jeg trodde minste dosering var 2,5? Men nå lærte jeg åpenbart noe nytt.

Selv går jeg på 10 mg, etter å ha hoppet fra 2,5 til 7,5 til 10 mg. Disse hoppene tatt i betraktning ville jeg tro at 0,5 mg i den store sammenhengen ikke vil gi ubehag. Men kanskje nhd mener noe annet :o)

willemo1365380562

Nå har jeg aldri gått på så lav dose, men jeg får meget ubehagelige symptomer hvis jeg kutter ut for brått. Det er vel knapt mulig å trappe ned fra den dosen du går på, men kanskje annenhver dag kunne hjelpe? Snakk med behandleren din om det. Vi har forskjellige toleranser for medisiner. Kanskje du er overfølsom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...