Gå til innhold

Opp og ned

Gjest fallhøyde

Anbefalte innlegg

Gjest fallhøyde

Hei!

Vet det er mange her inne som har mer erfaring enn meg når det gjelder psykisk sykdom. Så derfor har jeg et spørsmål til dere:

Hva er det som gjør at jeg innimellom føler jeg går så på snørra? Kan ha en veldig fin dag, også skal det bare en liten kommentar til før jeg synker langt ned i kjelleren. Føler ofte at jeg klamrer meg til toppen av et fjell, livredd for å falle ned. Vet at jeg er veldig sår, og det plager meg. Er ganske sikker på at de rundt meg ikke merker hva som skjer, men jeg har det vondt. Er blitt veldig god til å skjule ting...

Jeg har fått diagnosen OCD og angst. Går ikke på medisiner, og venter på behandling. Men, føler vel at dette ikke har noe med det faktum at det ikke skal noe til før jeg begynner å gråte..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315240-opp-og-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...