Gå til innhold

NHD Hvorfor gjør du forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kommer stadig med svar til enkelte her inne, mens andre blir oversett.

Noen av dem har til dels -MANGE- innlegg her, og de får som oftest svar eller innspill fra deg.

Syns ikke dette er riktig av deg. Vet at du ikke kan svare alle, men du kan vel fordele svarene litt mer enn du gjør.?

Jeg f.eks spurte om bytte av AD, men det var vel kanskje ikke interressant nok, eller godt nok formulert?

Regner med at du ikke svarer på dette heller, men jeg har i hvert fall fått sagt hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er bra at du tør å si hva du mener.

Takk for det cathlin. Måtte bare få det ut, for jeg er forbanna på det opplegget der.

Men nå har jo jeg BP II, eupf, antagelig også paranoia, og er på vei inn i en psykose. he he.

Håper du har det bedre nå, har sett at du sliter litt for tiden.

klem :)

Skrevet

Takk for det cathlin. Måtte bare få det ut, for jeg er forbanna på det opplegget der.

Men nå har jo jeg BP II, eupf, antagelig også paranoia, og er på vei inn i en psykose. he he.

Håper du har det bedre nå, har sett at du sliter litt for tiden.

klem :)

Jeg syns du var tydelig og saklig. Også syns jeg det er mer spennende på et vis når folk er ærlige.

Håper du får hjelp og at du prøver å ta vare på deg selv:-)

Skrevet

Jeg syns du var tydelig og saklig. Også syns jeg det er mer spennende på et vis når folk er ærlige.

Håper du får hjelp og at du prøver å ta vare på deg selv:-)

Samme til deg!

Skrevet

Jeg er et grusomt menneske. Er bare å beklage dette. De som trenger det burde få hjelpen. Hadde jeg hatt samvittighet hadde jeg holdt meg unna DOL for alltid.

Hvem nhd svarer får jo han stå for, og det at du ikke har samvittighet får du stå for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...