Gå til innhold

Musikkterapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er bra å høre på musikk for å få ut følelsene sine, særlig hvis man har problemer med å gråte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg også. Hvilken musikk hører du på da?

Thomas Dybdal og Secret Garden. Jeg liker også Bjørn Eidsvåg.

Skrevet

Thomas Dybdal og Secret Garden. Jeg liker også Bjørn Eidsvåg.

Secret Garden og Bjørn Eidsvåg liker jeg også godt! I tillegg så hører jeg en del på Ane Brun og Simon&Garfunkel.

Men en ting jeg har lurt litt på er om jeg burde begynne å høre mer på muntrere musikk... Velger nesten alltid det melankolske(automatisk), og det er jo vel og bra iblandt-men hele tiden? Kanskje det kunne påvirket en positivt med mer "gladmusikk"? Hva tenker du om det, tjohei?

Skrevet

Secret Garden og Bjørn Eidsvåg liker jeg også godt! I tillegg så hører jeg en del på Ane Brun og Simon&Garfunkel.

Men en ting jeg har lurt litt på er om jeg burde begynne å høre mer på muntrere musikk... Velger nesten alltid det melankolske(automatisk), og det er jo vel og bra iblandt-men hele tiden? Kanskje det kunne påvirket en positivt med mer "gladmusikk"? Hva tenker du om det, tjohei?

Ja, hvis man liker gladmusikk da. Jeg synes det kan bli litt masete når man sliter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...