tjohei Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg tror det er bra å høre på musikk for å få ut følelsene sine, særlig hvis man har problemer med å gråte. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tror jeg også. Hvilken musikk hører du på da? 0 Siter
tjohei Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Tror jeg også. Hvilken musikk hører du på da? Thomas Dybdal og Secret Garden. Jeg liker også Bjørn Eidsvåg. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Thomas Dybdal og Secret Garden. Jeg liker også Bjørn Eidsvåg. Secret Garden og Bjørn Eidsvåg liker jeg også godt! I tillegg så hører jeg en del på Ane Brun og Simon&Garfunkel. Men en ting jeg har lurt litt på er om jeg burde begynne å høre mer på muntrere musikk... Velger nesten alltid det melankolske(automatisk), og det er jo vel og bra iblandt-men hele tiden? Kanskje det kunne påvirket en positivt med mer "gladmusikk"? Hva tenker du om det, tjohei? 0 Siter
tjohei Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Secret Garden og Bjørn Eidsvåg liker jeg også godt! I tillegg så hører jeg en del på Ane Brun og Simon&Garfunkel. Men en ting jeg har lurt litt på er om jeg burde begynne å høre mer på muntrere musikk... Velger nesten alltid det melankolske(automatisk), og det er jo vel og bra iblandt-men hele tiden? Kanskje det kunne påvirket en positivt med mer "gladmusikk"? Hva tenker du om det, tjohei? Ja, hvis man liker gladmusikk da. Jeg synes det kan bli litt masete når man sliter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.