Gjest iaurorixbruker Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg bruker Aurorix, og sliter med drømmer og da gjerne maretitt hver natt. Gruer meg for å legge meg. Økte litt på Aurix i sommer og problemet ble større. Jeg er også veldig trøtt om dagen, så det jeg lurer på er om all den drømmingen som virker som holder på hele natten (iallefall hver gang jeg er våken) ta fra en den dype søvnen? Kankje rart spørsmål dette men, det er jo forskjell på søvnfaser? 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har i perioder hatt mareritt - sterke sådanne. Ble skrekkelig sliten av det på dagtid også ja. Våknet med følelsen av å ha løpt maraton. 0 Siter
Gjest clonazepambruker Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har i perioder hatt mareritt - sterke sådanne. Ble skrekkelig sliten av det på dagtid også ja. Våknet med følelsen av å ha løpt maraton. Har bare en ting å si; be om clonazepam (Rivotril). Dette har en dempende effekt på rem søvn og mareritt/nattskrekkanfall. 0,5-1mg ved sengetid.Gjør noen søk på clonazepam + rem sleep så vil du finne masse info om dette. "Clonazepam (Klonopin) is highly effective in the treatment of REM sleep behavior disorder (RBD), relieving symptoms in nearly 90% of patients with little evidence of tolerance or abuse. The response usually begins within the first week, often on the first night." http://www.webmd.com/sleep-disorders/guide/rem-sleep-behavior-disorder-medications 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.