Gjest bipjente27 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 jeg har plutselig kommet inn i en dårlig periode igjen etter å ha vært bra veldig lenge. Jeg har sterk angst, gråter og vil bare sove. samtidig er jeg kjemperedd for å bli avhengig av noe beroligende. Jeg har noe Rivotril liggende fra tidligere. Blir jeg avhengig om jeg bruker det denne uka her som er mest vanskelig for meg? 0 Siter
Gjest benzor Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 nei, daglig bruk over lengre tid. Dessuten er det ikke farlig å måtte bruke de daglig over lang tid heller. For noen av oss er det det eneste som hjelper. Viktigst er å ikke overskride 3 om dagen. De er ikke farlige for kroppen og kan brukes med vett hele livet. 0 Siter
Gjest mezze Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 nei, daglig bruk over lengre tid. Dessuten er det ikke farlig å måtte bruke de daglig over lang tid heller. For noen av oss er det det eneste som hjelper. Viktigst er å ikke overskride 3 om dagen. De er ikke farlige for kroppen og kan brukes med vett hele livet. Over kort tid kan man bruke hva som helst, rivotril er kjempebra i forhold til angst. Det er også sant som benzor sier at det kan brukes hele livet for noen, men dette gjelder absolutt ikke alle. Mange utvikler toleranse og må øke dosen for å få tilsvarende effekt og man komme i en vond sirkel. Men over kort tid og ved behov er det uproblematisk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Du blir ikke avhengig etter kun en ukes bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.