ulovlig Skrevet 13. juli 2001 Skrevet 13. juli 2001 Har gjort øvelsen utfall en god stund nå... Men så plutselig slo det meg: gjør jeg den feil? Jeg regner med at dere kjenner øvelsen, men i vært fall. Er det sånn at når man går ned en gang med et ben er det 1rep eller 1/2 rep? Går ned 24 ganger å sånn veit du da, begynner jeg å lure... mvh 0 Siter
Muscular Skrevet 13. juli 2001 Skrevet 13. juli 2001 Utfall, ja. Jeg liker ikke den øvelse noe særlig. Når du går ned og opp igjen er dette 1 repp. 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 14. juli 2001 Skrevet 14. juli 2001 Hei, når du går ned med 1 bein, så er det en repetisjon. http://www.trim.no 0 Siter
FiXXXer Skrevet 14. juli 2001 Skrevet 14. juli 2001 Utfall, ja. Jeg liker ikke den øvelse noe særlig. Når du går ned og opp igjen er dette 1 repp. Helt enig med deg. Får faktisk litt vondt i knea hvis jeg gjør utfall. Selv med lav belastning (styrke-time på SATS). 0 Siter
Gjest Higgins Skrevet 14. juli 2001 Skrevet 14. juli 2001 Helt enig med deg. Får faktisk litt vondt i knea hvis jeg gjør utfall. Selv med lav belastning (styrke-time på SATS). Elsker utfall! Kjører den lett/høgreps, gjerne som oppvarming. Formelig ser hvordan rævva strammes inn!;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.