Gå til innhold

Tung pust av AD? NHD/andre

Gjest høynet nettopp dosen med aurorix

Anbefalte innlegg

Gjest høynet nettopp dosen med aurorix

Hei

Er det noen som har opplevd tung pust av å bruke aurorix eller andre AD?

Etter jeg høynet dosen min m aurorix har eg blitt veldig tungpustet når jeg snakker

ellerdriver med fysisk aktivetet. Jeg gikk fra 450 mg til 600 mg. Det har kanskje

ingenting med AD å gjøre og er helt tilfeldig?Hva kan det isåfall være?

Jeg har GAD og blir kjempe redd av d:( Feks for hjertesykdom o.l.

Kan allergi gi sånne symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315396-tung-pust-av-ad-nhdandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ink1365380698

Jeg ble iallefal veldig tungpustet når jeg startet med Fontex.

Klarte nesten ikke å gå opp en liten bakke....

Men det gikk over for meg etter noen uker.

En litt merkelig opplevelse.

Jeg var veldig tungpustet på cipralex. Bruker nå Aurorix, og er ikke i form i det hele tatt. Veldig liten energi, trøtt og sliten. Har brukt de før og da fikk jeg energi av dem?? skjønner ingen ting.

Gjest mareritt om natta

Jeg var veldig tungpustet på cipralex. Bruker nå Aurorix, og er ikke i form i det hele tatt. Veldig liten energi, trøtt og sliten. Har brukt de før og da fikk jeg energi av dem?? skjønner ingen ting.

Du vet, det går opp og ned på medisiner også. Min erfaring er at man kan oppleve mye rart av ulike symptomer på medisiner og at det ikke er noe annet enn ubehag med det. Selv om en fungerer godt i en periode på en medisin, kan en få perioder hvor en fungerer dårligere på sammen dose og samme medisin.

Jeg tror også at din redsel for symptomer, din helseangst, er med og kan gi deg mange symptomer. Det meste er ikke farlig, bare ubehagelig.

Det er leit å se at du sliter slik med din helseangst.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...