Gå til innhold

NHD: Paracet v/ anspenthet pga angst

Anbefalte innlegg

Gjest anspent

Hvor stor dose kan jeg ta når smertene blir så uttalte som de er idag som følge av kronisk anspenthet og sosial angst? Jeg tok i natt og i morges den den vanlige dosen på 2X500 mg, som i følge lege er helt ok å ta over tid når smertene blir store. Men når de på dårlige dager som idag ikke gir tilstrekkelig effekt; er det ok å ta mer, eller vil det være skadelig? Jeg bruker til opplysning ca en pakke Paracet i mnd som følge av det. Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315469-nhd-paracet-v-anspenthet-pga-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nhd, men paracet ved anspenthet og angst? Det naturlige valget ville jo vært valium/sobril, men det har jo sine ulemper som du sikkert vet. Hva med Baclofen, det er muskelavslappende og ikke vanedannende etter hva jeg vet, du blir heller ikke "høy" på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...