Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De skryter av at vi skal Prøv Reduxin gratis i 30 dager. Vitenskapelig dokumentert. Les mer!

www.nuform.no Jeg begynte med dette i mars 2007............ føler jeg ikke kan slutte i tilfelle DET SKULLE VIRKE PÅ MEG for hittil har det ikke gjort det. Jeg har sendt de mail på dette, men får ikke svar når det er negativt. Så prøvde jeg å sende mail og bare sa positive ting om det DA fikk jeg svar. Så tilslutt sendte jeg BREV! Da fikk jeg svar på mail om at det bare kanskje virket hvis man spiste mye karbohydrater!!!!!!!!!!!! Vel jeg spiser jo brød, pasta og poteter jeg, men nei det virket ikke fordet.... Blir oppgitt av hele dette greiene jeg!!!! Samt at jeg har prøvd recuctil side mai d.å UTEN å miste en eneste kilo. Har gått på xenical i 1,5år heller ikke noe virkning. Har prøvd Bailine, har prøvd LPG har også nå prøvd Hypnose men NEI ikke noe virker fpå meg. Forøvrig etter Hypnosen gikk jeg opp +4kg så alt er bare ræva.................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315655-reduxin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...