Gå til innhold

Livet er vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest Kandetværesånn

Jeg trøster meg med at det kanskje e vanlig at humøret er veldig opp å ned. Flere har det sikkert sånn. Men avogtil hjelper det ikke å trøste seg med det.

Jeg føler bare at det e så ofte. Koffor kan det ikke være lange perioder som e bra?

Koffor e jeg så avhengig av at andre ska like meg? Koffor må jeg føle at jeg ska være så flink hele tida å prestere så mye?

Endelig bra med samboer igjen etter en ukes stillhet å etter fire dager med å ha det bra blir jeg i går sjalu å prøver å skjule det for jeg vil jo ikke lage noe styr igjen.

Når jeg e så uttafor som i går/dag føler jeg at det e jeg som gjør forholdet vanskelig. Alt e min feil. Jeg har jo ikke lov å være sjalu, det ødelegger jo oss.

Han vet jeg har vært inne på mobilen hannes i helga men han har ikke sagt noe så i går når jeg sneik igjen hadde han sletta alle meldinger, da blir jeg hvertfall sjalu..... Det gjør vondt å være i tvil.

Jeg blir så lei av meg sjøl.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315913-livet-er-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...