Gå til innhold

Ekvivalens tabell beroligende/sovetabletter

Gjest tabellsomstemmerhaddeværtinteressant

Anbefalte innlegg

Gjest tabellsomstemmerhaddeværtinteressant

Jeg ser du(NHD) svarte for kort tid siden at 5 mg valium er ekvivalent med 12.5 mg sobril. Har du flere ekesmpler eller noen link til en slik oversikt?. Jeg har brukt forskjellige typer benzo og benzolingnende og får ikke helt de tabellene som ligger på nett til å stemme. Synes ofte de framstiller valium som mye svakere enn det faktisk er. feks: 0,5 mg xanor tilsvarer 10 mg valium eller 1,0 mg rivotril= 20 mg valium. Tar jeg 1 mg rivotril blir jeg ikke merkbart sløvet, men tar jeg fire valium da vil jeg tro jeg vil bli ganske sedert. Her er link til den tabellen jeg ser går igjen over alt på nettet: www.benzorecovery.co.uk/downloads/table.pdf

Fortsetter under...

Gjest sobril og xanor

Jeg synes de lar xanor fremstå som sterkere enn det er... Jeg gikk på 4 mg xanor, men følte meg ikke ruset. Har gått på laaangt mindre doser sobril og synes sammeligningen virker feil. Så jeg er enig med deg. Men synes det er xanor som får en ufortjent sterk virkning.

Jeg synes de lar xanor fremstå som sterkere enn det er... Jeg gikk på 4 mg xanor, men følte meg ikke ruset. Har gått på laaangt mindre doser sobril og synes sammeligningen virker feil. Så jeg er enig med deg. Men synes det er xanor som får en ufortjent sterk virkning.

Ja selvfølgelig er det generalisert SMIR. Men uansett virker det som denne standard tabellen er feilaktig. Rivotril feks, aldri verden om 1mg rivotril tilsvarer 4*5mg valium.Jeg tror denne tabellen er basert avvenning og krysstoleranse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...