Gå til innhold

til web!


Gjest ***velg selv****

Anbefalte innlegg

Gjest ***velg selv****

Hvorfor i all verden har dere slettet innleggene mine????

Var det for at jeg brukte store bokstaver så er det til å grine av!! Det er ikke en plass på alle de forumene jeg la inn det samme innlegget om jeg egentlig var!! Trodde det var bra at andre visste det jeg!! Drit og dra, forum og veivising til sære folk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

En slik melding er fullstendig unødvendig å skrike ut på så mange foraer som det du gjorde. Det er bare til irritasjon for andre brukere og for fagfolkene våre. Det hadde f.eks. ingenting på allmennmedisin å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik melding er fullstendig unødvendig å skrike ut på så mange foraer som det du gjorde. Det er bare til irritasjon for andre brukere og for fagfolkene våre. Det hadde f.eks. ingenting på allmennmedisin å gjøre.

Enig med web.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ***velg selv*****

En slik melding er fullstendig unødvendig å skrike ut på så mange foraer som det du gjorde. Det er bare til irritasjon for andre brukere og for fagfolkene våre. Det hadde f.eks. ingenting på allmennmedisin å gjøre.

jævla drittfolk!!

skulle ha kuttet strupen av dere alle!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

jævla drittfolk!!

skulle ha kuttet strupen av dere alle!!!!!!!

Det var da måte på sinnelag! Når du har spammet våre fora slik du gjorde, så må du finne deg i at vi fjerner det. Vi har full rett til å fjerne det som er upassende på vår tjeneste. Du har brutt reglene våre når det gjelder oppførsel på tjenesten og derfor er din bruker herved utestengt. Kommer du deg inn igjen, får du følge reglene du også! Dessuten anbefaler jeg deg å jekke ned sinnet ditt noen hakk. Du finner regelverket her: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...