Gå til innhold

Middelmådigheten er verst

Anbefalte innlegg

Det som er så slitsomt med å prøve å bli en deltaker i samfunnet etter så mange år som ikke-deltaker, er middelmådigheten.

Fra å være en ekstrem outsider, som i det minste var en spektakulær taper, så er jeg nå en middelmådig fyr. En hyggelig og høflig mann, men litt utenfor på en måte.

Foretrekker nesten min egen fantasiverden jeg.

Det er så sykt vanskelig å bygge sosialt nettverk. Mange av rådene er meld deg på kurs, vær blid, ta kontakt, prøv internett osv. Alt dette har jeg gjort, men det er litt dødfødt. Jeg kommer ingen vei. Ingenting har forandret seg i løpet av høsten. Det sosiale nettverket mitt er like lite som alltid. Det eneste er at jeg er mer travel enn før. Aktivitet er den beste medisinen preker jeg, men det er heller ingen magisk pille.

Jeg går på kurs, snakker med folk på jobb, snakker med folk på skole, er blid og ikke deppa, men likevel er det så lite som forandrer seg. Noen som har opplevd det samme, men som har kommet seg videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316025-middelm%C3%A5digheten-er-verst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...