Gå til innhold

Trenger noen å snakke med

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor står du i forhold til behandlingsapparatet for tiden? Har du fått ny behandler på dps ?

Forøvrig så tror jeg det er viktig at du prøver å holde fast ved etablerte rutiner i slike vanskelige faser.

Ingen ny behandler. Ikke gammel behandler heller, og det er sikkert like greit.

Har lurt på om jeg skal ta kontakt og be h*n gå gjennom journalen med meg, men det kommer jeg ikke til å gjøre før jeg er mye mer stabil enn jeg er nå.

Kunne snakket med meg, men jeg føler ikke jeg kan hjelpe deg med dette...... selvmordstankene altså.....

Jeg tror ikke jeg har spesielt nytte av å drøfte fordeler og ulemper ved selvmord i det vide og det brede.

Det jeg trenger er heller en jeg kan snakke med/fortelle om hva som skjer, hvorfor ting føles så håpløst, en som kanskje kan hjelpe meg å se ting fra en litt annen vinkel.

Og så trenger jeg en behandler.

Jeg håper du får en behandler snart! =)

Jeg er ikke så flink med folk.........

Jeg håper også det blir en løsning på dette behandler-tullet snart.

Jeg synes for øvrig du er "ganske flink med mennesker", har i alle fall hatt en del interessante "samtaler" med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...