Gjest snorre sprett Skrevet 15. juli 2001 Del Skrevet 15. juli 2001 er hoppetau et godt alternativ til jogging hvis man har dårlige knær? får man bedre spenst av å bruke hoppetau? hva trener jeg når jeg bruker hoppetau? trener jeg "adductorene" (hva nå enn det er) når jeg bruker hoppetau? leste i stretching scientifically at mange som hadde problemer med å komme helt ut i sidespliten hadde for svake "adductors". er det musklene helt øverst på innsiden av lårene? hva er forskjellen på om jeg bare hopper rett opp og ned eller om jeg bruker hoppetau? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 16. juli 2001 Del Skrevet 16. juli 2001 Hei, hoppetau kan være brukbart dersom du er lett på foten. Men knærne vil også her belastes i stor grad. Kanskje vil svømming være et brukbart alternativ? http://www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.