Gå til innhold

Vival og zopiclone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en vival før i dag, og har grått siden. Nå tok jeg en zopiclone og håper å sovne snart. Gråter ikke, men er ikke søvnig. bare trøtt.

Kan jeg ta en vival til i dag hvis jeg blir så urolig? Har ikke tatt det på fem år, og forstår ikke hvorfor jeg blir enda verre. trodde jeg skulle bli gladere.

Videoannonse
Annonse
Gjest plingpling
Skrevet

Vival gjør deg ikke glad, men du slapper av. Kanskje gråt du nettopp av den grunnen? At den virket forløsende.

Det er ikke noe problem å ta en Vival til hvis du skulle ha behovet. Problemer blir det først hvis du tar dette preparatet hver dag over tid, da er det fare for avhengighet.

Skrevet

Kan det være at du gråter fordi vivalen virker? Hvis jeg klarer å slappe av etter å ha vært anspent/hatt det vanskelig en stund, hender det at tårene bare strømmer på.

Det er jo heller ikke noe galt i å gråte i blant. Kanskje du rett og slett har godt av det.

Hva sa legen om dosering da du fikk dem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...