Gjest Jattajattajatta Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En venn av meg har et alkoholproblem tror jeg.En kan ihvertfall se mange varselsignaler.Har forsøkt å komme med hint og å ta en alvorsprat men det nytter ikke.Vedkommende mener selv h*n ikke har et problem.Men på samme måte innrømmer h*n det likevel.Det er forklaringer og unnskyldninger og samtidig en sterkt opptatthet av alkohol i alle mulige sosiale sammenhenger. Jeg har slitt med dette litt selv og vet at for meg nyttet det ikke hva alle andre sa før jeg innså det selv.Så jeg har valgt å ta en defensiv holdning og vente å se.Og håpe vedkommende ser lyset etterhvert.Føler det rett og slett ikke har noen hensikt å mase dessverre.For jeg er jo veldig glad i dette mennesket og vil jo ikke se at personen vikler seg inn i et større misbruk. Hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316286-venner-til-en-med-alkoholproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.