Gå til innhold

Noe galt på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Gjest Sykehusmareritt
Skrevet

På tirsdag var jeg hos legevakten p.g.a magesmerter.

Han ringte ambulanse og fikk de til å sette i en veneflon i armen.

Så ble jeg kjørt til sykehus i ambulansen.

Jeg havnet først på gynokologisk, men der fant de ikke noe, så de kjørte meg til akutten, så ble jeg kjørt opp på kirugisk.

Men det som var så rart var at jeg lå og skikket meg rundt hele tiden for jeg var overbevist om at det var kameraer der som overvåket meg, jeg var sikker på at klokken som hang i taket var et spionkamera og at sykepleierne var ute etter meg, og at dem ville meg vondt og at dem ikke ville ha meg der.

Og når jeg skulle slappe av, duppet jeg litt av, så kom jeg til meg selv igjen og da husket jeg ikke hvor jeg var, hva som hadde skjedd osv.. det skjedde flere ganger, og noen ganger når jeg duppet av våknet jeg av at jeg ristet.

Jeg lå på sykehuset i 2 netter, men den siste natta orket jeg ikke mer så jeg fikk snakke med sykehuspresten.

Der klarte jeg nesten ikke fylle med og jeg var overbevist om at det var kameraer på rommet som kunne se hva jeg og han snakket om.

Og når jeg kom hjem fra sykehuset så har jeg nesten ikke klart å vært på pcen og tven p.g.a av at jeg tror at gjenstander spionerer på meg.

Og når jeg skulle sove i natt, og før jeg sovnet så glemte jeg ut hvor jeg var.

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er en psykotisk episode sannsynligvist utløst av somatisk sykdom, stress og nye omgivelser hos en person med disposisjon for psykoser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...