Gå til innhold

Merkelig atferd

Anbefalte innlegg

Gjest Fakkelen

Det handler om en gutt, jeg reagerer veldig på atferden hans og det er det flere som kjenner han som gjør. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne atferden. Han virket som en veldig søt, uskyldig, rampete, snill og ordentlig gutt, han virket interessert i meg og han sa at han likte meg og jeg var forelska i han osv, vi hang mye sammen en stund plutselig så sier han at han ikke vil være venn med meg lenger(at han ikke er interessert), så avviser han meg, men når jeg avviser han så skal han gjøre alt for å få oppmersomhet, så begynner han å bli ekkel mot meg og sier stygge ting til meg at jeg burde gå å drepe meg selv osv, han disser meg og han legger skylda på meg at han ikke er venn med visse personer lenger når det er han selv som avslutter vennskap med folk og han er sånn mot flere, han var ikke sånn før. Han blokkerer meg og ignorerer meg på nettsteder osv, han baksnakker meg osv. Han er 13 år og han er helt fjern, han ser helt tom ut, han ljuger, manipulerer, han er falsk mot andre, han sier og gjør ting han ikke mener, han er opptatt av sex, røyker, å være tøff osv og han svikter, avviser, er ekkel, disser og gjør livet til folk surt hvis de ikke gjør som han vil eller hvis han ikke trenger dem, jeg forstår meg ikke på denne atferden, så jeg lurer på hva du har å si.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316570-merkelig-atferd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...