Gå til innhold

NHD:nyoppstått panikkangst?

Anbefalte innlegg

Gjest huffavmeghvaskjermmeg

eg sliter med GAD,depresjon og OCD-light. Jeg går på aurorixmot dette og har brukt det ica 6 uker. Forrige uke var jeg på et møte i ny jobb. Mitt i møtet ble jeg svimmel et kort øyeblikk. Da ble jeg livredd for å besvime og det at jeg ble redd gjorde at jeg bare ble enda mere svimmel, varmefølelse, begynte å skjelve og puste hurtig.Jeg har GAD og ble livredd for at jeg haddeklart å pådra meg panikkangst også i tillegg til de andre lidelsene mine. Det varte i ca 10 sek før jeg klarte å hente meg inn igjen- Jeg har aldri opplevd noe ligende før. Såidag en uke etterpå skjer det samme igjen i et annet møte. Og nå ble jeg rett og slett så redd at jeg ikke har klart å la være å tenke på det siden + at jeg ble livredd for å få det igjen. Noe som igjen har gjort at jeg har holdt på å få flere sånne anfall

Hva skjer med meg? Er det panikkanfall? Kan redselen for å få nye panikkanfall utløse nye? Kan aurorixen ha utløst dette? Hva gjør jeg med dette nå? Jeg går ikke til psyolog/psykiater. Ender vel med at jeg ikke tør gå noe sted pga dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316587-nhdnyoppst%C3%A5tt-panikkangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...