pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Her fant jeg faktisk en jeg kan tenke meg: http://www.smijernsbua.no/index.php?main_page=product_info&cPath=204_4&products_id=57 Rimelig også! ) Må avvvente pris på den du lenket til først. Ja den var også veldig fin. Håper prisen på den andre er levelig da 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Ja den var også veldig fin. Håper prisen på den andre er levelig da Har sittet og sammenlignet de to og endte opp med å bestille den jeg fant selv. Den andre var fin også, men hadde litt for mye "kruseduller" kom jeg frem til. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hva med parafinlampe? De gir bedre lys og er enklere å holde. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har sittet og sammenlignet de to og endte opp med å bestille den jeg fant selv. Den andre var fin også, men hadde litt for mye "kruseduller" kom jeg frem til. ) Hehe, gratulerer med fin avgjørelse. Da blir nok kjæresten glad skal du se 0 Siter
bustebeisa Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ser du har bestilt allerede. :-) Da jeg leste hovedinnlegget ditt, satt jeg å tenkte på lysekrona jeg har liggende oppe på loftet. Den jeg fikk av en nabo som flyttet og jeg aldri har funnet en plass til å henge opp. Kunne fått den for portoen det ville kostet å sende opp til deg. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Ikea? Jeg kjøpte min der, men den er i stål da... Plass til 8 lys. Har den over badekaret her :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Ikea? Jeg kjøpte min der, men den er i stål da... Plass til 8 lys. Har den over badekaret her :0) Stål er ikke aktuelt, vil ha svart. ) Smijern og tre er så pent sammen. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Ser du har bestilt allerede. :-) Da jeg leste hovedinnlegget ditt, satt jeg å tenkte på lysekrona jeg har liggende oppe på loftet. Den jeg fikk av en nabo som flyttet og jeg aldri har funnet en plass til å henge opp. Kunne fått den for portoen det ville kostet å sende opp til deg. :-) Det var en veldig snill tanke! ))))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Hva med parafinlampe? De gir bedre lys og er enklere å holde. Vi har parafinlampe også, men skal jo ha både spisebord og salongbord og trenger altså noe over det andre bordet. ) Og jeg synes slike lysekroner er så fine, har hatt sånn tidligere. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Ha ha, ringte du og spurte om de kunne lage en vare som allerede er ferdig i en annen fasong tilpasset dine behov? Ha ha, ler så jeg griner! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Ha ha, ringte du og spurte om de kunne lage en vare som allerede er ferdig i en annen fasong tilpasset dine behov? Ha ha, ler så jeg griner! Ja, det er nok nytt for deg, men det er faktisk mulig å ta et initiativ selv for å få ting slik man vil ha det. Har fått spesiallagd ting på forespørsel flere ganger jeg. ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det er nok nytt for deg, men det er faktisk mulig å ta et initiativ selv for å få ting slik man vil ha det. Har fått spesiallagd ting på forespørsel flere ganger jeg. ) Ja, selvfølgelig kan man det, mange som gjør det slik. Men, poenget er at det er utrolig patetisk å mase om det bare for en lyskrone når det finnes ca en million lyskroner å velge i. Dumma. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, selvfølgelig kan man det, mange som gjør det slik. Men, poenget er at det er utrolig patetisk å mase om det bare for en lyskrone når det finnes ca en million lyskroner å velge i. Dumma. Idiot, fengselen lager flere ting på oppfordring og etter spesialmål. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Idiot, fengselen lager flere ting på oppfordring og etter spesialmål. Ja, det var heller ikke poenget. Poenget er at det finnes maaaange ulike produkter, så det skulle være unødvendig å ringe å mase som en dust etter én vare. Håper du lærte noe da, Fleskfia! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 http://www.lineahjemme.no/butik/default.asp?sidvarde=7n Tror ikke du kommer rett inn på lampa, men der er ihvertfall en enkel fin smijernslampe med plass til 6 lys. Kun kr 229,- 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 http://www.lineahjemme.no/butik/default.asp?sidvarde=7n Tror ikke du kommer rett inn på lampa, men der er ihvertfall en enkel fin smijernslampe med plass til 6 lys. Kun kr 229,- Den var jo fin da! Synd jeg allerede har bestilt en annen. Men tusen takk for tipset! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.