Gå til innhold

Lysekrone for stearinlys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den var også veldig fin. Håper prisen på den andre er levelig da :)

Har sittet og sammenlignet de to og endte opp med å bestille den jeg fant selv. Den andre var fin også, men hadde litt for mye "kruseduller" kom jeg frem til. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva med parafinlampe? De gir bedre lys og er enklere å holde.

Skrevet

Har sittet og sammenlignet de to og endte opp med å bestille den jeg fant selv. Den andre var fin også, men hadde litt for mye "kruseduller" kom jeg frem til. :o)

Hehe, gratulerer med fin avgjørelse. Da blir nok kjæresten glad skal du se :)

Skrevet

Ser du har bestilt allerede. :-)

Da jeg leste hovedinnlegget ditt, satt jeg å tenkte på lysekrona jeg har liggende oppe på loftet. Den jeg fikk av en nabo som flyttet og jeg aldri har funnet en plass til å henge opp. Kunne fått den for portoen det ville kostet å sende opp til deg. :-)

Skrevet

Ikea? Jeg kjøpte min der, men den er i stål da...

Plass til 8 lys. Har den over badekaret her :0)

Skrevet

Ikea? Jeg kjøpte min der, men den er i stål da...

Plass til 8 lys. Har den over badekaret her :0)

Stål er ikke aktuelt, vil ha svart. :o) Smijern og tre er så pent sammen. :o)

Skrevet

Ser du har bestilt allerede. :-)

Da jeg leste hovedinnlegget ditt, satt jeg å tenkte på lysekrona jeg har liggende oppe på loftet. Den jeg fikk av en nabo som flyttet og jeg aldri har funnet en plass til å henge opp. Kunne fått den for portoen det ville kostet å sende opp til deg. :-)

Det var en veldig snill tanke! :o)))))

Skrevet

Hva med parafinlampe? De gir bedre lys og er enklere å holde.

Vi har parafinlampe også, men skal jo ha både spisebord og salongbord og trenger altså noe over det andre bordet. :o) Og jeg synes slike lysekroner er så fine, har hatt sånn tidligere.

Skrevet

Ha ha, ringte du og spurte om de kunne lage en vare som allerede er ferdig i en annen fasong tilpasset dine behov?

Ha ha, ler så jeg griner!

Skrevet

Ha ha, ringte du og spurte om de kunne lage en vare som allerede er ferdig i en annen fasong tilpasset dine behov?

Ha ha, ler så jeg griner!

Ja, det er nok nytt for deg, men det er faktisk mulig å ta et initiativ selv for å få ting slik man vil ha det.

Har fått spesiallagd ting på forespørsel flere ganger jeg. :o)

Skrevet

Ja, det er nok nytt for deg, men det er faktisk mulig å ta et initiativ selv for å få ting slik man vil ha det.

Har fått spesiallagd ting på forespørsel flere ganger jeg. :o)

Ja, selvfølgelig kan man det, mange som gjør det slik. Men, poenget er at det er utrolig patetisk å mase om det bare for en lyskrone når det finnes ca en million lyskroner å velge i. Dumma.

Skrevet

Ja, selvfølgelig kan man det, mange som gjør det slik. Men, poenget er at det er utrolig patetisk å mase om det bare for en lyskrone når det finnes ca en million lyskroner å velge i. Dumma.

Idiot, fengselen lager flere ting på oppfordring og etter spesialmål.

Skrevet

Idiot, fengselen lager flere ting på oppfordring og etter spesialmål.

Ja, det var heller ikke poenget. Poenget er at det finnes maaaange ulike produkter, så det skulle være unødvendig å ringe å mase som en dust etter én vare. Håper du lærte noe da, Fleskfia!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...