Gå til innhold

hei hei... å huff....hva skjer me meg å mitt??

Anbefalte innlegg

Gjest deppings

hei hei. vet ikke helt hvor jeg skal begynne....

men er barn av alkoholiker.. gått i terapi i 7 år ca. er vel ca 4 år siden jeg var ferdig me det. :) da aldri hatt det bedre:)

har en datter... mann... gift.. går på skole.. jobber... å alt skal gå opp.... men er så sinnsykt deppa... sliter me å måtte sjekke ting flere ganger at det er gjordt. aldri oplevd før.. stoler IKKE på meg selv i forhold til jobben å ellers med ting jeg gjør.. angst for å gjøre feil å ikke bra nok jobb.. har bare vikariat ut januar nå...

å tenker litt igjen på ting fra barndommen... men ikke veldig. Men føler meg veldig deppa... eller UTSLITT... men føler jeg IKKE har grunn til det for egentlig burde jeg bare være glad for at jeg har det som jeg har det. som harmann å et nydelig barn på 2 år.

huff vanskelig å forklare for føler det er mye på en gang...

men er det noen som har råd til meg?

mannen min sliter også litt med samme som meg med dårlig selvtillit...

følermeg sur å irritert hele tiden...

råd motaes med takk!!!!!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...