Gå til innhold

Ny her, skal ned 20 kilo...:(

Anbefalte innlegg

Gjest Reductila

I dag starter alvoret... Har latt det gå alt for lang og veier nå 94 kilo. Skal ned ca 20 kilo over tid. Startet på reductil i dag, legger om kostholdet fullstendig og skal melde meg inn på treningssenter i dag og har som mål å trene 2-3 ganger i uka.

Lurte på å prøve en slags vektklubb, noen forslag på hva som er bra? Egentlig bare for å registrere vekta og kanskje snakke litt med likesinnede. Eller holder det å gjøre det her, vet ikke hvor stor aktivitet det er her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316659-ny-her-skal-ned-20-kilo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reductila

Vil bare ønske deg lykke til! Og si at ditt sure fjes i overskrifta burde vært byttet ut med ett smilefjes. Du har bestemt deg for å få ett bedre liv, selv om det er kjipt å slanke seg blir det så mye bedre etter hvert. :-)

Tusen takk! Ja, du har rett i det! Skal forsøke med en litt mer positiv innstilling:)

Ha en fin dag:)

Jeg tror du i hvertfall må være veldig strukturert for å klare dette alene. Det er ikke enkelt. På senteret hvor jeg trener så har de en vektklubb. Det er nok mye enklere å få det til med hjelp.

Lykke til. Og ikke tenk på dette som en slankekur, men at du nå legger om livsstilen din for all framtid!!!!

Gjest ViViola

Hei - og velkommen!

Her inne vil du finne masse støtte, og mange har greid å gå ned mange kilo.

Jeg må bare få lov å presisere en ting: Når du går på Reductil, så vær obs! på at sultfølelsen kan forsvinne helt. Det er imidlertid _kjempeviktig_ at du lager deg gode rutiner for mat, og at du spiser selv om du ikke er sulten.

Som svoren Grete Roede-fan (har gått ned 22-23 kg med det opplegget siden i vår), så anbefaler jeg deg å spise små og kalorifattige måltider jevnlig. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kveldsmat som hovedmåltider med max 4 timer mellom hvert måltid, og så spe på med frukt og grønnsaker og yoghurt mellom måltidene.

Det er da selvfølgelig mager mat jeg snakker om.

Jeg vil også sterkt anbefale Grete Roede-kurs, enten på nett eller på "ordentlig" kurs. Da får du hjelp til å finne ut hva og hvor mye du skal spise, og oppfølging i flere uker.

Ønsker deg masse, masse lykke til! :-)

Annonse

Gjest lurerpådetjeg

Hei

Jeg har meldt meg inn i VG`s vektklubb og er veldig fornøyd med det. Der får du regnet ut hvor mange kalorier du skal spise daglig for å gå ned ønsket antall kg til ønsket tid.

Så har du en dagbok hvor du fører alt du spiser og trener slik at du lett får oversikt over kaloriinntak og forbruk. Billig og bra.

Det er også forum hvor du kan snakke med likesinnede.

stoltmammatilto

hei reductila:)

jeg vil også ned i vekt har som mål og klare 16 kg men helst mer.har meldt meg inn på grete roede sine nettsider tar ikke kurs men leser meg til ting selv der inne.vil veldig gjerne ha noen og gå ned sammen med så hvis du vil så kan vi gjøre detsammen : )

Gjest Reductila

Takk for svar og tilbakemeldinger og beklager at jeg ikke har fulgt opp tråden...

Etter en uke på Reductil og med ca 50% slankeinnsats er vekta nå på 91,8! Altså ned 2,2 kg:) Kjempefornøyd! Skal gjøre alt jeg kan for å klare 100% innsats denne uka.

Hører gjerne om hvordan det går med andre:)

Gjest lurerpådetjeg

Takk for svar og tilbakemeldinger og beklager at jeg ikke har fulgt opp tråden...

Etter en uke på Reductil og med ca 50% slankeinnsats er vekta nå på 91,8! Altså ned 2,2 kg:) Kjempefornøyd! Skal gjøre alt jeg kan for å klare 100% innsats denne uka.

Du kan jo hive deg med på ukas vekt, ned 25 kg og legge inn status hver fredag hvis du har lyst.

Gjest Reductila

Uke 1: 94

Uke 2: 91,8

I dag: 90,2

Og det etter å ha skeiet ut absolutt hele helga med øl, vin, ost, kjeks, pizza, potetgull og smågodt...

Full skjerping denne uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...