Gå til innhold

Kan dette være psykisk?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om dette er psykisk eller om det er følelser som dominerer...

Jeg har i det siste opplevd veldig mye humørsvingninger. Det går opp og ned. Jeg er mye trøtt og sliten. Jeg kan le når noen får vondt, og det er ikke pent. Når noen forteller meg en god nyhet, tenker jeg ofte negative tanker om dem. Finner fram det mest negative..

Hvis jeg ser på en feks en håndball kamp, kan jeg begynne å grine hvis "laget mitt" får mål..

Jeg føler meg rett og slett ond i ny og ned. Og jeg blir sint på meg selv pga tankene og oppførselen min. Noen ganger liker jeg at det er konflikter mellom folk..

Innerst inne er jeg egentlig ikke sånn.. Jeg er blid og snill.

Men hva kan ha skjedd?

Kan dette være psykisk, og hva kan jeg gjøre med dette? Jeg vil jo egentlig ikke ha sånne tanker om noen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316675-kan-dette-v%C3%A6re-psykisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...