Gjest vingla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 jeg har sånn vanskeligheter med å si nei,sette grenser.det er det verste jeg vet.er så redd for å såre andre.spesielt det med menn.selv om jeg har kjæreste eller jeg ikke er interessert i vedkommende,og dersom jeg blir sjekket opp,klarer jeg ikke å si nei.jeg overser bare vedkommende og unngår han.unngår alle steder jeg vet jeg vil møte på vedkommende.jeg klarer ikke å si at jeg ikke er interessert eller at jeg har kjæreste.er redd for å såre vedkommende.dette blir en ond sirkel.er også sånn med så mange andre ting.helt enkle ting.jeg sier alltid ja først,så må jeg finne en unnskyldning,redning for å slippe etterpå,dersom ei venninne spør meg om å bli med på ting jeg egentlig ikke vil,svarer jeg likevel ja.når vi så skal møtes som avtalt trekker jeg meg ved å finne på en unnskyldning.at jeg er syk,migrene eller lignende.dette gjelder ogsåi jobbsammenheng hvor jeg ikke tør si at jeg f.eks skal til legen.isteden ringer jeg samme dag og sier jeg er syk.flere som har det slik? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316724-%C3%A5-klare-%C3%A5-sette-grenser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.