Gjest rqz Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Når man bytter fastlege, vil den nye fatlegen autmatisk innhente journal opplysninger fra det tidligere legekontoret eller er det noe man må be om selv? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Du må be den 'gamle' fastlegen oversende journalen til den nye fastlegen. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Du må be den 'gamle' fastlegen oversende journalen til den nye fastlegen. Jeg måtte tom. betale for å få gjordt det, enda det var legekontoret som hadde for mange pasienter slik at jeg måtte flytte over til en annen:( 0 Siter
Gjest lithium Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg måtte tom. betale for å få gjordt det, enda det var legekontoret som hadde for mange pasienter slik at jeg måtte flytte over til en annen:( Alle må betale for det, det er vanlig å betale et gebyr for oversendelse av epikriser/journal. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Alle må betale for det, det er vanlig å betale et gebyr for oversendelse av epikriser/journal. Jo men her var det deres feil da de hadde tatt inn for mange pasienter på listene sine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.