Gå til innhold

Medisiner og å miste seg selv

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått på cipralex ca ett år følte jeg at jeg hadde flyktet fra meg selv både med hensyn til antall kilo vektoppgang, men også at jeg hadde bedøvet meg selv. Når jeg så meg selv i speilet følte jeg at det var en fremmed. Jeg kan ha det slik ennå men ikke i like stor grad og det er lenge siden jeg sluttet, men jeg føler nå at jeg må gjøre reparasjonsarbeidet etter hva medisinen har gjort med meg. Det står på pakningsvedlegget over bivirkninger: endret personlighet. Er det dette dette kan være tro? Jeg vil aldri gå på den medisinen igjen, da jeg føler at den har ødelagt meg. Noen med samme erfaring? I det hele tatt har jeg negative erfaringer med å bruke medisiner. Det eneste positive var vel kanskje at jeg fikk et stemingløft i starten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316831-medisiner-og-%C3%A5-miste-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medisiner kan forandre folk drastisk.

Jeg gikk på trilafon og ble totalt forandret,likegyldig og snakket ikke lenger,for jeg hadde ikke tanker dermed ingenting å snakke om.

Det har fått store konsekvenser for meg,det står i papirene overalt hvordan jeg var for ett år siden,og disse papirene blir brukt i dag. At det er mulig sier jeg,jag har jo sluttet med trilafon og fått tankene og følelsene igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...