Gå til innhold

Bivirkninger Zeldox - NHD

Gjest skjelven og trøtt...

Anbefalte innlegg

Gjest skjelven og trøtt...

Jeg har gått på Zeldox 40 mg x 2 i fem dager. Allerede samme dag fikk jeg en enorm trøtthetsfølelse. Jeg var så trøtt at jeg ikke hadde sjans til å holde meg våken. Alle fem dagene har jeg hatt 2-4 timer med denne trøtthetsfølelsen. Alltid på dagtid (kl. 10-15). Det er såpass ille at jeg har måttet avlyse avtaler fordi jeg er redd for å sovne. Jeg må dra hjem fra besøk osv. I tillegg er jeg veldig skjelven på hendene, spesielt den høyre (tydelig forskjell).

Ellers har jeg god effekt av den. Plaget av depresjon, suicidalitet og mye tankespinn. Har blitt mindre suicidal og klarere tanker etter start med Zeldox.

Kommer disse bivirkningene til å gå over? Jeg vil gjerne fortsette å gå på den da jeg merker god effekt, men særlig trøttheten er plagsom. Zyprexa er ikke aktuelt pga vektøkning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316860-bivirkninger-zeldox-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den medisinske termene for den bivirkningen er somnolens. Jeg hadde den også da jeg gikk på zeldox. Jeg gikk på zeldox i 5 måneder og hadde den hele tiden. Jeg hadde to søvnperioder i løpet av ett døgn, og ikke når jeg selv ville. Stuptretthet med megakjapp innsovning når man minst ventet det, og problemer med å sove når man selv ville det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...