Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde "all time high" forrige uke, med 69,5 kilo, men det var nok noe pga en kosehyttetur med litt ofr mye mat og drikke.

I dag viser vekta 68,8 kilo (samme som på tirsdag) - så nå skal jeg klare å krype nedover igjen!!!! Mål for neste fredag får bli 68,0 kilo :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316922-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja :-) nå går det riktig vei! fortsett og stå på så vil vekten sakte og sikkert gå nedover.

Min vekt 58,8 kg, mål å ligge stabil rundt 60, så jeg må passe meg for ikke å gå for langt ned....

Ja, nå er jeg i siget :-)

Veide meg for moro skyld i dag og, og da var det enda 400 g lavere - men jeg var syk på fredag og kastet opp, så det er vel litt derfor.

Men nå tenker jeg på det jeg putter inn i munnen, og prøver å bevege meg/ trene de fleste dagene!

Annonse

Har pleid å veie meg på mandager. Sist mandag: 75,9 (nedtur!), og så i går torsdag:75,2 (opptur!). Neste uke og framover blir det forhåpentligvis mer trening, senebetennelse i armen og forkjølelse på retur :)

Da er du jo på rett vei :-)

Jeg hadde noen uker i høst med forkjølelse og bronkitt, og da orket jeg ikke så mye. Nå er jeg i siget!

Forrige uke: 70,2

I dag: 69,9

Får vel være fornøyd med 300 g, siden jeg har kosa meg en del denne uka :o) Kake på jobb er farlige greier :o)

Vi har "heldigvis" ikke kake på jobb lenger - men vi har hatt noen farlig store lunsjer i frobindelse med møter i det siste. Må passe meg litt da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...