Gå til innhold

Nyhetsbombe om rike foreldre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig at dette er noe å skrive om. Dette er vel ganske naturlig. Jeg har alltid lurt på journalistene og hva slags rase de er.

Skrevet

Helt utrolig at dette er noe å skrive om. Dette er vel ganske naturlig. Jeg har alltid lurt på journalistene og hva slags rase de er.

Ikke sant?

Jeg ser forresten nå at jeg feilaktig ga Aftenposten skylda for artikkelen - det var (selvsagt) VG. ;-)

Skrevet

Næhæ? ;)

Men 6 av 10 rike støtter barna (over 700 i året) og 4 av 10 fattige støtter barna (opptil 200 i året). Sånn sett burde ti av ti rike støtte barna.

sakset: ''Finnmarkingene er mest gavmilde, mens færrest foreldre i Aust-Agder trer støttende til, viser undersøkelsen.''

Neida, det stemmer da vel ikke. Jeg støtter barna nesten for mye i forhold til hva jeg kan.... ;)

Skrevet

Næhæ? ;)

Men 6 av 10 rike støtter barna (over 700 i året) og 4 av 10 fattige støtter barna (opptil 200 i året). Sånn sett burde ti av ti rike støtte barna.

sakset: ''Finnmarkingene er mest gavmilde, mens færrest foreldre i Aust-Agder trer støttende til, viser undersøkelsen.''

Neida, det stemmer da vel ikke. Jeg støtter barna nesten for mye i forhold til hva jeg kan.... ;)

*S* Jeg reagerte mest på uttrykket "gavmild" der - hvis det er økonomi det kommer an på, passer jo ikke uttrykket gavmild, som jeg ihvertfall oppfatter som noe som også betegner personligheten...;-)

Men apropos din støtte til barna: Har du barn over 18 år, da? Kan neppe kalles "støtte" for dem man har lovbestemt underholdsplikt for;-)

Skrevet

*S* Jeg reagerte mest på uttrykket "gavmild" der - hvis det er økonomi det kommer an på, passer jo ikke uttrykket gavmild, som jeg ihvertfall oppfatter som noe som også betegner personligheten...;-)

Men apropos din støtte til barna: Har du barn over 18 år, da? Kan neppe kalles "støtte" for dem man har lovbestemt underholdsplikt for;-)

Sant, mine er jo ikke gamle nok til å være med i denne beregningen. Får en i mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...