Gå til innhold

Forbanna tannverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en paracet 3-4 ganger pr dag. Det kan også være lurt å skylle med munnskyllevann. En slik sort som tar bakterier. Sist jeg hadde betennelse forsvant den pga det. Nå er maretanna operert bort :)

Sikkert godt å få den bort,phu.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225176596' post='3997331]

''Det er det at tannverken kommer og går,med ett er den vekke får så å sette inn med full styrke.''

Da jeg hadde det slik var det betennelse.

Så ring tannlegen i dag! Tannverk er grusomt.

Hva mener du med betennelse, egentlig?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hva mener du med betennelse, egentlig?

Det var betennelse i tanna, slik at den måtte rotfylles. Det var satans vondt og går du for lenge så kan hovne opp, få masse grønt gørr i tannkjøttet rundt.

Med en gang tanna var rotfylt ble livet mitt mye mye bedre.

Hvordan eller hvorfor det kom betennelse aner jeg ikke, jeg har så tannlegeskrekk at jeg har fortrengt alt utenom det faktum at tannlegen må ringes om jeg får like store smerter.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225312514' post='3999215]

Det var betennelse i tanna, slik at den måtte rotfylles. Det var satans vondt og går du for lenge så kan hovne opp, få masse grønt gørr i tannkjøttet rundt.

Med en gang tanna var rotfylt ble livet mitt mye mye bedre.

Hvordan eller hvorfor det kom betennelse aner jeg ikke, jeg har så tannlegeskrekk at jeg har fortrengt alt utenom det faktum at tannlegen må ringes om jeg får like store smerter.

Kanskje like greit å heller gå jevnlig til sjekk, og komme slike smerter i forkjøpet ;-)

Skrevet

''Forbanna tannverk''

Skriver under på denne i kveld! Verker så jeg holder på å bli halvsprø.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kanskje like greit å heller gå jevnlig til sjekk, og komme slike smerter i forkjøpet ;-)

Jeg er flink nå og går 2 ganger i året ;o)

Jeg var så syk på den tiden, kombinert med alvorlig tannlegeskrekk så endte det slik. Jeg kom meg til tannlegen da, og har gått der jevnlig siden, fått god tillit og er i forkant hele veien. Noe jeg faktisk er svært stolt av :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...