mrxx Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Det er ikke min erfaring! Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt! Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... Hehe, det er ingen bombe at jenter liker å se på buler, selv om noen påstår fisefint at de ikke ser. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis* _Makan_! *hehe* ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, det er ingen bombe at jenter liker å se på buler, selv om noen påstår fisefint at de ikke ser. Hehe, sikker på at du har rett. Kikker både på bul og rumpe jeg, for meg er nok bulen mannens pupper.. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, sikker på at du har rett. Kikker både på bul og rumpe jeg, for meg er nok bulen mannens pupper.. Det har du nok rett i dere jenter ser på buler og vi menn på pupper. Jeg ser ikke bare på pupper, men det meste:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.