Gå til innhold

TvN nå: Ad Ylvisbrødrenes bul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke min erfaring! :)

Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt!

Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! :) Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! :)

Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... ;)

Hehe, det er ingen bombe at jenter liker å se på buler, selv om noen påstår fisefint at de ikke ser.

Skrevet

Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis*

_Makan_! *hehe* ;o)

Skrevet

Hehe, det er ingen bombe at jenter liker å se på buler, selv om noen påstår fisefint at de ikke ser.

Hehe, sikker på at du har rett. Kikker både på bul og rumpe jeg, for meg er nok bulen mannens pupper.. ;)

Skrevet

Hehe, sikker på at du har rett. Kikker både på bul og rumpe jeg, for meg er nok bulen mannens pupper.. ;)

Det har du nok rett i dere jenter ser på buler og vi menn på pupper. Jeg ser ikke bare på pupper, men det meste:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...