Gå til innhold

Reservere nick


Gjest rota

Anbefalte innlegg

Jeg klicket på reservere nick, på min side. Men da fikk jeg opp Endring av brukerprofil, og jeg så ingenting om reservering av nick der. Jeg trodde først jeg hadde klicket feil, for endring av brukerprofil sto under, men jeg hadde klicket riktig. Hva betyr dette?

Hvordan får jeg reservert nicket mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Du har nok kommet inn på riktig sted. Hvis du ser litt lengre ned på den siden står det en boks hvor du kan fylle ut det nicket du ønsker å bruke. Deretter er det bare å registrere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok kommet inn på riktig sted. Hvis du ser litt lengre ned på den siden står det en boks hvor du kan fylle ut det nicket du ønsker å bruke. Deretter er det bare å registrere dette.

Med andre ord så er "reservere nick" og "oppdater profil" akkurat det samme.

Det vil si at jeg allerede fra oppstart har reservert mitt nick, da jeg anga nicket den gang?

Mitt nick kom jo opp automatisk når jeg klicket meg inn på den linken "reservere nick" og det står jo "må fylles ut".

Jeg er litt forvirret jeg nå Webmaster. Men jeg går inn og oppdaterer det som allerede står der, i tilfelle det er forskjell på "reservere nick" og "oppdater profil" selv om de ser helt like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...