Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ola ender opp med Dina

Flireguri fra HaRRRdanger velger Andreas til slutt

Ragnhild velger Morten

Tror jeg.

Skrevet

Ola passer nok best sammen med Dina, så jeg satser på det blir henne. Tror allikevel han kanskje ender opp med hun som er kokk (meg og navn....).

Andreas er såååå søt!! Håper Nordheimsundtausa velger han :)

Jeg tror også Ragnhild velger Morten, men jeg tror neppe de blir et forhold mellom dem... Hun burde velge han sportsfyren for de virker like rolige og kjedelige(?) begge to ;-)

Skrevet

Ola passer nok best sammen med Dina, så jeg satser på det blir henne. Tror allikevel han kanskje ender opp med hun som er kokk (meg og navn....).

Jeg tror også Ragnhild velger Morten, men jeg tror neppe de blir et forhold mellom dem... Hun burde velge han sportsfyren for de virker like rolige og kjedelige(?) begge to ;-)

Enig i det siste, men hun Ragnhild er kanskje ikke så "tørr" som hun fremstår på tv..? Morten er kul, da. Artig type! :)

Vi glemte hun med fortanna. husker ikke navnet...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er enig i alle disse "teoriene", og Guro velger han fra Østlandet. Husker ikke hva han heter.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225224588' post='3998070]

Enig i det siste, men hun Ragnhild er kanskje ikke så "tørr" som hun fremstår på tv..? Morten er kul, da. Artig type! :)

Husker heller ikke hva hun heter... Det kunne jo virke som om hun velger han som satt lengst til venstre under utvelgelsen idag, men jeg håper hun velger han som satt lengst til høyre.

Herre min...hvorfor kan jeg ikke konse litt mht navn!! *himle*

Skrevet

Jeg er enig i alle disse "teoriene", og Guro velger han fra Østlandet. Husker ikke hva han heter.

Guro, ja...Tore heter han.

Skrevet

Han som satt lengst til venstre under utvelgelsen? Det kunne virke som om han blir valgt, ja... Jeg håper på han som satt lengst til høyre. Det "klikka" litt mellom dem på speed-daten tror jeg?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225224588' post='3998070]

Guro?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225225123' post='3998096]

Jepp.

Jeg er elendig med å huske navn, men jeg tror jeg er ganske riktig på husken nå og er enig med deg ;)

Skrevet

Jeg er elendig med å huske navn, men jeg tror jeg er ganske riktig på husken nå og er enig med deg ;)

Ja, det er godt noen er enige. Håper vi jatter med hverandre på dol i 50 år framover, hehe! Hvem husker et navn i dag - det blir sikkert en fin tråd i år 2058 ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Han som satt lengst til venstre under utvelgelsen? Det kunne virke som om han blir valgt, ja... Jeg håper på han som satt lengst til høyre. Det "klikka" litt mellom dem på speed-daten tror jeg?

Han til høyre ja

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225224871' post='3998090]

Guro, ja...Tore heter han.

Nei, ikke Tore. Han er fra vestlandet. Mente han som satt til høyre.

Skrevet

Nei, ikke Tore. Han er fra vestlandet. Mente han som satt til høyre.

Jeg er dårlig på høyre og venstre, i tillegg til navn, hehe! ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes også Andreas er kjempesøt. Jeg liker Jonas også.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tror Ola velger Astrid og hun mørke, høye velger han treningstypen. Jeg er også elendig på navn. Jeg aner ikke hvem Guro kommer til å velge. Hun som ler hele tiden velger Andreas eller Jonas. Jeg ville valgt en av dem ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225225416' post='3998105]

Ja, det er godt noen er enige. Håper vi jatter med hverandre på dol i 50 år framover, hehe! Hvem husker et navn i dag - det blir sikkert en fin tråd i år 2058 ;o)

*LOL* For et leven og spetakkel vi skal holde her da :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225230476' post='3998203]

PØH! Noe galt med skarreR også nå da?! ;o)

Neida, neida, jeg skarrer jeg også, men ikke på norsk ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...