Gå til innhold

Hvilke "såper" er du avhengig av?

Anbefalte innlegg

Gjest Mixmaster
Skrevet

Nettopp begynt å se den nye serien Hvaler. Syns den er bra jeg :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

4

• Lillemus

2

• mariaflyfly

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ja, skal jeg snakke om andre serier så er jeg avhengig av mange flere, Scrubs, House, Greys anathomy, Mot i Brøstet, Karl og Co, osv.

Da er det vel kanskje bare House og Dirty sexy money som er såpeserier av mine? Men nå er jeg egentlig litt usikker..... Hva er såpekriteriene? Jeg skjønner at cæsar og glamour er rendyrket såpe, men er ikke House såpe? Og kan ikke feks SciFi serier være såpe - som heroes?

*nysgjerrig*

Skrevet

Da er det vel kanskje bare House og Dirty sexy money som er såpeserier av mine? Men nå er jeg egentlig litt usikker..... Hva er såpekriteriene? Jeg skjønner at cæsar og glamour er rendyrket såpe, men er ikke House såpe? Og kan ikke feks SciFi serier være såpe - som heroes?

*nysgjerrig*

Alt det der er såpe så lenge det sendes på TV2, TVNorge eller TV3 så er det 99% (sånn ca.) sikkert at det er noe såpedritt.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Alt det der er såpe så lenge det sendes på TV2, TVNorge eller TV3 så er det 99% (sånn ca.) sikkert at det er noe såpedritt.

Takk for svar, men det hjalp ikke noe særlig siden alt dette sendes til meg via bredbåndet mitt :-) Jeg vet ikke hva som går på norske kanaler - og heller ikke på hvilke.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg får ofte med meg Cæsar, men det er ikke sånn at jeg må se det. For mange år siden var jeg hekta på flere serier. Bl annet Melrose Place, Hverdagsliv og Sunset Beach.

Skrevet

*nysgjerrig*

Såpekriteriene var i utgangspunktet slike langtgående serier som gikk på dagtid, som de hjemmeværende husmødrene så på, mens de vasker (med såpe!) evt. har en pause mens serien går.

Så har det blitt utvidet, så såper går nå på kvelden også nå.

Cæsar er jo en såpe, men House, CSI og disse, mener ikke jeg er såper...

Skrevet

Home and Away, Cæsar, House, Frustrerte Fruer (DVD, opptatt på tirsdager), Akutten (gleder meg til mandag!!).

Ellers ser jeg på endel annet, men det er ikke slike typer serier...

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Såpekriteriene var i utgangspunktet slike langtgående serier som gikk på dagtid, som de hjemmeværende husmødrene så på, mens de vasker (med såpe!) evt. har en pause mens serien går.

Så har det blitt utvidet, så såper går nå på kvelden også nå.

Cæsar er jo en såpe, men House, CSI og disse, mener ikke jeg er såper...

Aha!

Så jeg ser ikke på såper i det hele tatt jeg dah.

*pusser knappene - føler meg intelektuell nesten nå...*

Skrevet

Aha!

''*pusser knappene - føler meg intelektuell nesten nå...*''

Hehe, du fikk deg det at kriteriene har blitt utvidet, slik at de nå også går på kveldstid:-)

*River ned igjen Gullas intellektualitet*

Skrevet

Ingen akkurat nå. Jeg ligger en sesong foran på Greys, så der laster jeg ned en episode i uka når jeg husker det.

Men jeg har fått med meg rykter om at det kommer nye episoder av Akutten ganske snart... :)

De siste er ute på nett

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''*pusser knappene - føler meg intelektuell nesten nå...*''

Hehe, du fikk deg det at kriteriene har blitt utvidet, slik at de nå også går på kveldstid:-)

*River ned igjen Gullas intellektualitet*

Sh**.....

Da er jeg husmor med hang til overdreven tv-titting likevel da......

Jaja - det kunne vært verre. Jeg ser ihvertfall ikke på fortball :-)

*kaster den store fakkelen som setter igang fotballfolket*

Skrevet

Ingen. Det hender jeg ser en episode her og der, men jeg følger ikke akkurat med på noen for tida.

Skrevet

De siste er ute på nett

Tenkte jeg skulle prøve å la være, for nå er jeg så hekta på sesong 5 av Greys, at det er litt kjipt å måtte vente på den amerikanske episoden hver uke. ;)

Skrevet

Ingen såper tror jeg. Ser Med saks og kam, Synske barn, paranormal, det spøker, Big give og bonderomantikk :) Hver uke.

Skrevet

Ingen såper tror jeg. Ser Med saks og kam, Synske barn, paranormal, det spøker, Big give og bonderomantikk :) Hver uke.

Hvor går disse seriene?? Har ikke hørt om noen av dem jeg, utenom Bonderomantikk da.. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

For tiden ingen, men har hatt mine runder med Melrose Place, Frustrerte fruer og Sex og singelliv. I hvertfall.

Skrevet

Hvor går disse seriene?? Har ikke hørt om noen av dem jeg, utenom Bonderomantikk da.. :o)

De går på FEM. Kanskje synske barn går på tvN, ble usikker her nå ",)

Skrevet

Henger ikke med på serier for tiden. Hang med på greys før, men nå har jeg glemt det flere tirsdager. Har sett noen episoder på en serie som går etter greys, om en dame som har hukommelsestap. Lett underholdning som fenger:-)

Ellers lurer jeg på når House sesong 3 kommer. Den vil jeg få med meg, trur eg. Og den nye sesongen med Hunter må jeg huske å få med meg begynnelsen på i hvertfall.

Ellers dumper jeg bort i Pimp My Ride på Mtv med den dopa Xibit og gjengen. Men de fikser alle bilene nesten like. Kjedelig.

Savner farmen!

Gjest Filmviteren
Skrevet

Aha!

Det heter faktisk såper --- prime time soaps :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Ingen akkurat nå. Jeg ligger en sesong foran på Greys, så der laster jeg ned en episode i uka når jeg husker det.

Men jeg har fått med meg rykter om at det kommer nye episoder av Akutten ganske snart... :)

Laster du ned lovlig eller ulovlig? Finnes det lovlige nedlastingsmuligheter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...