Gjest Elextra Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Laster du ned lovlig eller ulovlig? Finnes det lovlige nedlastingsmuligheter? Her kan man laste ned både det ene og det andre (riktignok har jeg ikke prøvd ennå): http://www.tv.com/desperate-housewives/show/24641/episode_guide.html?season=3&tag=season_nav;previous 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tenkte jeg skulle prøve å la være, for nå er jeg så hekta på sesong 5 av Greys, at det er litt kjipt å måtte vente på den amerikanske episoden hver uke. Hehe, jeg venter på ørten hver uke. 0 Siter
laban Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Såpekriteriene var i utgangspunktet slike langtgående serier som gikk på dagtid, som de hjemmeværende husmødrene så på, mens de vasker (med såpe!) evt. har en pause mens serien går. Så har det blitt utvidet, så såper går nå på kvelden også nå. Cæsar er jo en såpe, men House, CSI og disse, mener ikke jeg er såper... Jeg tror såpe opprinnelig refererte til såpe- og shamporeklamene som kom i alle pausene, ikke til hva publikum bedrev. Det er utrolig mange reklamepauser i amerikansk TV. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror såpe opprinnelig refererte til såpe- og shamporeklamene som kom i alle pausene, ikke til hva publikum bedrev. Det er utrolig mange reklamepauser i amerikansk TV. Ja, slik var det ja, fordi målgruppen på dagtid var husmødrene:-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ingen akkurat nå. Men jeg vil gjerne se på Frustrerte Fruer når de kommer tilbake. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ingen akkurat nå. Men jeg vil gjerne se på Frustrerte Fruer når de kommer tilbake. Åh ja jeg SAVNER Frustrerte Fruer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.