Gå til innhold

Playstaion 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Hvordan er det - kan man spille Playstation 2-spill på denne, eller er det bare de nye PS3-spillene som fungerer?

Mvh

Skrevet

Funker fint med spill for PS2 på PS3.

Takk for svar :)

Mvh

Skrevet

Takk for svar :)

Mvh

Sjekk før du kjøper. Jeg vet at de første, dyre PS 3 kunne dette, men jeg mener at muligheten forsvant da de introduserte de billigere variantene.

Skrevet

Dette spurte jeg om på en elektrobutikk i går og fikk til svar at det fungerte på noen PS3, men ikke på alle! Tror det var før det fungerte, de som de hadde på lager nå kunne ikke bruke PS2 spill sa han!

Det er jo så dårlig utvalg på spill på PS2 nå at vi vurderer å kjøpe PS3, men ergelig at det ikke skal gå an å bruke spillene om hverandre da!

Lønner seg vel å forsikre seg før man kjøper iallefall, spør hos forhandleren, mulig det er noe med antall GB på maskina!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...