Gå til innhold

Halloween

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ha litt på lur, og dele ut til ungene som ringer på i morgen.

Regner med de får godteri av de fleste, så jeg tenkte å bake boller i morgen. Er det teit?

Smøre på melis, og lage edderkopper og dødningehoder av "kakaomelis" oppå der igjen.

Gjest ViViola
Skrevet

Noen blir sikkert overrasket, noen blir kanskje skuffa over at det ikke er "godteri" - men de aller fleste vil synes det er helt topp!

:-)

candyqueen_83
Skrevet

Noen blir sikkert overrasket, noen blir kanskje skuffa over at det ikke er "godteri" - men de aller fleste vil synes det er helt topp!

Jeg tenker det blir ganske mye godteri de får uansett. Boller er vel ikke det sunneste det heller, men må vel være greit med noe annet enn bare godteri.

Husker vi gikk julebukk da vi var små. Ble egentlig aldri skuffet om vi ikke fikk godteri. Fikk frukt, kaker, penger osv osv.

Skrevet

Visst det bare kommer "kjente" unger er det helt topp!

Bollene hørtes kjempe kule ut.

Ellers vet jeg ikke..Hjemmebakst fra fremmede..

Noe som skurrer..

:0)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg tenker det blir ganske mye godteri de får uansett. Boller er vel ikke det sunneste det heller, men må vel være greit med noe annet enn bare godteri.

Husker vi gikk julebukk da vi var små. Ble egentlig aldri skuffet om vi ikke fikk godteri. Fikk frukt, kaker, penger osv osv.

Jeg er helt enig med deg, men etter noen år med diverse halloweenere på døra har jeg skjønt at det er en viss mengde godis som teller for enkelte. Andre, derimot, synes til og med at frukt var et godt alternativ (vi hadde glemt hele greia et år, og endte etter hvert opp med å tilby frukt).

Synes du har en super idè, jeg!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men etter noen år med diverse halloweenere på døra har jeg skjønt at det er en viss mengde godis som teller for enkelte. Andre, derimot, synes til og med at frukt var et godt alternativ (vi hadde glemt hele greia et år, og endte etter hvert opp med å tilby frukt).

Synes du har en super idè, jeg!

Da får de bli skuffet, så kanskje de dropper å ringe på til oss neste år :o)

Det er som regel søte små jenter som ringer på her, så jeg satser på at det går bra :o)

Gjest ViViola
Skrevet

Da får de bli skuffet, så kanskje de dropper å ringe på til oss neste år :o)

Det er som regel søte små jenter som ringer på her, så jeg satser på at det går bra :o)

He-he, god plan!

candyqueen_83
Skrevet

Visst det bare kommer "kjente" unger er det helt topp!

Bollene hørtes kjempe kule ut.

Ellers vet jeg ikke..Hjemmebakst fra fremmede..

Noe som skurrer..

:0)

Da får de kaste det, og la være og komme tilbake neste år :o)

Skrevet

Da får de kaste det, og la være og komme tilbake neste år :o)

Hehe, sant nok.

Som regel er det vel nabounger som løper rundt, så er sikkert ikke noe problem :0)

Skrevet

Hørtes deilig ut;)

*skal på døren til candyqueen_83 opptil flere ganger*

candyqueen_83
Skrevet

Hørtes deilig ut;)

Det er bare å komme ;O)

fei1365380229
Skrevet

Her arrangerer klassen Halloween fest for 6.klassingene og dattera mi i 2.klasse skal på 2 timers Halloweenfest hos en klassevenninne uten innlagt tiggetur. Deilig å slippe dette i år. Gutta mine er for store, de skal få megamasse godteri på lørdag for da skal de være alene over natten for første gang.

Gjest Her blir det fest uten tigging!
Skrevet

Her arrangerer klassen Halloween fest for 6.klassingene og dattera mi i 2.klasse skal på 2 timers Halloweenfest hos en klassevenninne uten innlagt tiggetur. Deilig å slippe dette i år. Gutta mine er for store, de skal få megamasse godteri på lørdag for da skal de være alene over natten for første gang.

Da skal jenta di til oss, eller så er vi faktisk to i dette landet som skal arrangere Halloweenfest uten tigging. Utrolig! :-)

Gjest Melbilla
Skrevet

Da skal jenta di til oss, eller så er vi faktisk to i dette landet som skal arrangere Halloweenfest uten tigging. Utrolig! :-)

Da er vi oppe i 3 :-)

Skrevet

For all del, hvis du gidder det så:-) Her har vi kjøpt smågodt fra Nille, og det får klare seg i massevis...

Gjest Her blir det fest uten tigging!
Skrevet

Da er vi oppe i 3 :-)

Jøss!

Skrevet

Hørtes deilig ut;)

Jeg kunne også tenkt meg å vite hvor hun bor hen:-)

Skrevet

Kjempemessig med boller, det hadde min gutt satt pris på i tillegg til alt godteriet.

Men min skal ikke gå på dørene da, han skal på tiggerfri Hallowenfest, det synes jeg er ypperlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...